söndag 21 oktober 2012

Sovmorgon, me like!

Sovmorgon, jag älskar det! Min kära karl lät mig sova till halv elva idag. Perfekt, nu orkar jag ta hand om barnen smärfritt idag... Haha! Nämen helt seriöst, visst är det väl skönt att få sova ut?! :) Nu har jag fått sovmorgon både Lördag och söndag... Lyxigt! Jag hann inte mer än vakna så sprang Jocke in i sängen. Nu har han snart sovit i två timmar, och han är så värd det! Jag tycker vi har en perfekt strategi; Jag får sova på morgonen, och han sen förmiddag. Det funkar perfekt för oss!

Slutsnackat om sovmorgon hit å dit. Igårkväll var vi i alla fall ute och åkte en sväng inne i stan, sen drog vi hem och la oss i sängen å tittade på ´Bröderna Karlsson´, en helt okey svensk film. Halva grejen är ju att ligga bredvid Jocke, så då spelar det ju ingen roll vad man glor på :P

Idag har vi lovat Daniella att gå till en nyrenoverad lekpark här på området. Det är ju helt skadat, ALLA lekparker på detta område har de rustat upp. Alla är hur fräscha som helst! Perfekt för oss som hänger där var och varannan dag!

Nu vaknade Gry, så bäst att göra lite nytta!
tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar