onsdag 30 maj 2012

Avslöjar...

... Som ni kanske har förstått så är jag och min sambo galna i märkeskläder. Både till oss själva och till barnen. Dock går jag för tillfället mest i mjukisbyxor, men det är en annan femma. haha. Jag kan beställa flera plagg i månaden till mina kids. Jag älskar det! Har ju påtalat förut om hur viktigt jag tycker det är med snygg klädstil. Skickar väldigt sällan iväg Daniella med "sjaskiga" kläder, sen spelar det ingen roll om det är till förskolan eller till en fest. Det ska vara snyggt, och med stil. Daniella får självklart välja exempel hello kitty, men det är ingen favorit hos mamma :) Så jag försöker så sällan som möjligt att låta henne gå i sådana kläder. Klart det är gulligt med disney figurer osv, men här ska det inte vara gulligt, utan snyggt och med stil :D
Har hört många som tänker, "jag köper hellre tre billiga tröjor än en dyr, då får man mer för pengarna". Jag tänker såhär, "Varför ska jag snåla och köpa tre fula tröjor, när jag kan skämma bort mina barn och köpa flera snygga". Det är ju lixom mycket roligare, och jag har ju skaffat barn för att det är roligt och för att jag vill ha någon att älska och dela mitt liv med. Då även mina intressen. Då verkar det himlarns dumt att snåla bort livet. Det är ju en liten krydda i livet; att kunna unna sig lite shopping. Jag menar kärleken till mina barn är ju ändå så självklar, klart dem ska bli lite bortskämda då!

Hursomhaver, sidan jag spenderar en del av mina pengar till är; www.kidsbrandstore.se vi köper de mesta av våra kläder till barnen där.
Så gör nu som jag, in och skäm bort era barn och sluta vara så snåla :) Peace!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar