tisdag 22 maj 2012

Trist

Nästan så jag tycker det är lite småtrist att barnen sover. Inte konstigt att jag hinner blogga så mycket när jag har så snälla och lugna kids. Väluppfostrade kanske, Hahaha! Sambon har sin polare Steven här, vad tror ni de gör? -Jo, spelar manigerspel. Man blir ju knäpp på den skiten. Förstår lixom inte vad som är roligt med att sitta och läsa en text och coacha ett lag. Men tydligen tycker dem att det är skoj och det är ju huvudsaken! De lär nog spela ett tag, typ till två tre inatt. Jag får roa mig själv helt enkelt å dricka kaffe!

Vi var som ni vet och köpte gummistövlar och foppatofflor till lillskruttan. Hon fick såklart välja själv, men jag försökte att styra henne lite på stövelfronten :P Slänger väll upp en bild på båda paren när andan faller på, typ när jag har skrivit färdigt detta inlägg kanske. Mohaha!

Och på tal om ingenting. Jag måste ju vara dum som fortfarande inte lämnat in papperen till försäkringskassan. Har nämligen två "månadslöner" att hämta ut. Men inte går det någon nöd på mig inte, tydligen! Ska bannemej ta tag i det där imorgon. Blir ju fint då både de pengarna och hela semesterpengen dimper in på kontot. Då styr vi väll undan sisådär 30 000:- till på sparkontot och sparar några tusenlappar på "göra- av- med- kontot". Ack, tjura nu inte för det :)

Upplyser er också om att detta inlägg är min 100:e... Jippie... det går undan i svängarna må ni tro!
Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar