onsdag 30 maj 2012

Igår då jag besökte apoteket fick jag syn på två fräscha sommarnagellack. Idag slutade det med att jag sprang tillbaka dit och roffade åt mig dem. Får se om jag orkar göra naglarna lite fina ikväll, då kidsen somnat :)


Har varit ute på min dagliga promenad. Blev ungefär 1,5h. Skönt att få röra på fläsket lite. I eftermiddag ska jag och barnen iväg på "after dagis". Då blir det lekparkshäng och mellis. Gumman tycker det är så roligt, det är en pärs att försöka släpa hem henne när det börjar lida mot sitt slut.

Gry har börjat sparka som en galning med benen när hon sitter i babysittern. Hon pratar och ler oavbrutet. Kommer några sånna småskrik emellanåt som betyder typ "Se mig, hör mig mamma". Imorgon har vi ju tid hos hjärtläkaren. Hoppas såklart att det är lugnt och att hon är på bättrungsvägen. Nää, nu ska jag passa på att mysa med lilla Gry innan jag ska hämta storgumman!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar