fredag 25 maj 2012

Godmorgon

Jahapp då sitter man här i soffan och klockan är inte ens sju. Gry har varit vaken en dryg timme men nu sover hon igen. Kan inte komma ihåg att bebisar sover såhär mycket. Men det är tydligen normalt! Det är nu man inser hur mycket tid man hade med bara en. Det är ju rena semestern när man bara behöver ta hand om ett barn, å den andre är hos pappa. Kan vara rätt skönt ibland att dela upp dem och bara få tid med en i taget. Märker framförallt på Daniella att den "egna tiden" är super viktig.

Vad händer idag då?
Jo, jag och mina två sessor ska kila iväg till Öfsk i Mosås. Lagom till lunch ska vi möta upp Jocke vid Svalan för att käka lite. Mysigt, när hela familjen får luncha tillsammans på restaurang. Det uppskattas av samtlig i vår lilla familj!

Nu väntar jag på att Dani och pappa ska vakna så jag kan gå ut med hunden någon gång. Skulle iofs kunna ta med mig Gry men tycker lite synd om henne om hon ska behöva åka vagn nu igen, då det inte behövs. Blir ju så mycket åkande i vagnen ändå... Nä hon får ligga kvar här i min famn tills de andra två behagar kliva upp :)

Ser ut att bli toppväder idag med, solen skiner redan å klockan är knappt sju. HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar