onsdag 16 maj 2012

Bytt hårfärg

Yes, nu är det klart! Tänker inte blåsa håret ikväll så vet inte riktigt vad det är för färg. Just nu ser det väldigt mörkt ut men tror det blir bra då det har torkat!

Ska se färdigt BB sen blir det sängen. Har lite smått ånger för att jag inte gick en hel timma ikväll. Blev bara 40min för jag kände mig inte hundra kry. Har inte ätit alltför nyttigt idag heller. Gjorde pannkakor till tösen och jag å Jocke åt bakad potatis med räkor och skagenröra. Jaa åsså massa sallad å grejer :) Känns som jag har tryckt i mig mat idag. Det blev måånga pannkakor över och vem tror ni har varit i kylen å småätit titt som tätt?! Faan, måste ge mig. Imorgon äter jag inte mer än nödvändigt. Det lovar jag... Hahaha!

Godnatt!

3 kommentarer:

  1. .. Så lever man med en datanörd 24 timmar om dygnet :) Klockan är snart ett men Danne trixar med internet inne i klädkammaren istället för å sova :P

    SvaraRadera
  2. Ja men du vet.. Korna ska släppas ut på sommarbete efter en hel vinter inne i ladugården :D

    SvaraRadera
  3. Bild på nya hårfärgen NU!!! :):)

    SvaraRadera