söndag 20 maj 2012

Händer grejer

Jahapp då rök två deltagare ikväll. Nu börjar det verkligen närma sig finalen i BB. Nu håller jag stenhårt på Hanna såklart.
Åh det är ju så irriterande att jag inte kan bestämma mig för vilken av dessa två "hängare" jag ska köpa. Måste ärligt vara nått fel på mig eftersom jag är så förbaskat ambivalent så fort det kommer till att välja kläder eller inredning. Suck, det är jobbigt! Är jag inne i en affär, och bestämmer mig för en "grej" så kan jag gå tillbaka (har hänt ett flertal gånger) och antingen köpa båda som jag velat mellan, eller så byter jag färg osv bara för att jag inte litar på min första instinkt. Måste ju vara nått fel, det händer ju så ofta! Jag kan ligga och grubbla, och tänka "varför tog jag inte den andra, gjorde jag bort mig nu Jocke skulle jag tagit den andra färgen/modellen?" Huvva för detta...

Ska slänga mig in i duschen nu så jag är fräsch till imorgon. Förmiddagen går åt till Öppna förskolan och sen klockan tolv är det dags för akupunktur och massage. Blir nog att gå tillbaka till Öfsk där vid två snåret, så man slår ihjäl några timmar tills darlingen letat sig hem. Eller förresten, han kanske är hemma imorgon. Det har jag ingen aning om. Guldjobbet kan göra än oviss när det gäller arbetstiderna :)

Förresten, vad lugnt det blev. Jocke och barnen sover. Gubben var helt slut i skallen när han kom hem. Det tar på krafterna att gå långt i sån turnering. Men det tar nog lika jäkla hårt på krafterna att ta hand om två hyfsat små barn. Känner mig rätt trött nu jag också :P
Tjohej, leverpastej... Nej usch!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar