onsdag 30 maj 2012

Lugnet ska infinna sig...

Har känt mig otroligt trött hela denna dag. Höll stundvis nästan på att somna i lekparken, det kändes som så i alla fall. Ikväll orkade jag bara promenera drygt 40 min. Jag sov i närmare två timmar ikväll, slog dit direkt när Daniella skulle gå och lägga sig. Tack älskling för att du lät mig sova vidare, det behövdes! Jag var som bekant och köpte två nya nagellack igår. Testade det orangea ikväll, det blev faktiskt rätt snyggt. Slängde på lite färg på tånaglarna också, när jag ändå var igång :)
Har en känsla av att Dani kommer vilja måla om sina naglar imorgon. Men nu får hon hållas med den färg hon har tills den är borta.

Jag och Jocke satt och dividerade lite om vad helgen ska innehålla. Vi kom överens om att vi ska TA DET LUGNT hela helgen. Vi ska bara vara hemma och mysa. Det har varit nått varje helg så nu får det bannemej vara nog! Myshelg med familjen är väl nog. På fredag ska vi kila iväg till Gustavsviks restaurangen och käka lunch, självklart allihopa! Sist Dani följde med dit hade det blivit ett mildare kaos, hon ville nämligen in i badhuset. Man ser i princip halva äventyrsbadet från lunchstället, inte så praktiskt då en treåring följer med :P

Jag slår mig själv på fingrarna... har fortfarande inte fört över bilderna från systemkameran in till datorn, fy tusan vilken tid sånna grejer kan ta. Måste vara för att det inte är tillräckligt viktigt!
På tal om inget, idag överraskade jag Daniella med en ny jeanskjol i märket Gant. Supersnygg nu inför sommaren. :D

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar