torsdag 31 maj 2012

Tokig...

... Är bara förnamnet. Har blivit så fruktansvärt förkyld. Huvudvärk, täppt i näsan, halsont och tung över brösten är bara några biverkningar jag har från detta förbannade virus. Det var nog därför jag var så himla trött igår, så jag var tvungen att sova två timmar där på sena eftermiddagen!
Kom in för ett litet tag sedan, har varit ute 1,5h med vagnen i spöregnet. Nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma och hämta mig, vi ska ut och luncha tillsammans.

Sen blev jag lite brydd, när jag ringde och lyssnade av min telefonsvarare tidigare idag så inser jag till min stora förvåning att "doktorn" på barnkliniken hade givit oss helt fel datum. "Välkommen hit till barnkliniken Torsdag den 1/6 klockan 13.00". Trots att jag är föräldraledig så är jag inte helt förvirrad då det gäller tid och rum. Var tvungen att ringa upp och höra vad som egentligen gällde. Hon bad om ursäkt för att hon krånglat till det. Grys tid är imorgon klockan 13.00 och inget annat. Spelar ju iofs inte oss någon större roll vilken dag, vi är ju ändå lediga. Jocke vill självklart följa med dit också, inte tusan besöker jag sjukhuset utan att karln får förlja med!

Nu ska jag ta upp världens goaste Gry ur vagnen!
Tjohej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar