lördag 19 maj 2012

Godnatt!

Nä nu ska jag ta och pallra mig i säng så jag orkar upp och ta hand om mina energiknyppen imorgon. Känner mig rejält trött, men var ju tvungen att hålla mig vaken ett tag för att se hur det är att vara själv i huset utan karl. Tycker dock inte att det är någon hitt. Kan inte förstå hur kvinnor klarar sig utan sina män, all cred till alla ensamstående morsor, och de som har sina karlar ute på jobb. Jag hade fasiken inte pallat en vecka. Å andra sidan så blir man nog van. Men suck för att krypa ner i sängen utan sin andra hälft, känns jobbigt trots att jag vet att det endast är EN natt. Saknar min Jocke nått enormt, men det har ni nog förstått nu :)
Till er som är intresserade så slutade Jocke 3:a av 120 (minst) deltagare. Han hade inte så stor koll på hur många som var anmälda. Grattis till det. Då blir det en pokal till att ställa i skåpet. Imorgon är det Lag SM, hoppas på vinst då såklart :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar