onsdag 16 maj 2012

Såja, nu sitter jag med färg i håret och ska snart skölja ur det. Hoppas det blir lite bättre, och framförallt lite glansigare :)
Har mer eller mindre hängt i lekparken hela dagen känns det som. Känns att man inte suttit ner mycket idag. Hela förmiddagen gick åt att promenera. Jocke var snäll å tog Daniella till förskolan så jag fick sova enda till halv tio, gött! Sen tyckte Gry att vi skulle leta oss upp. Hade tänkt låta Gry bada jacuzzi för första gången här hemma, men orkade inte själv sätta mig där så det fick bli baljan. Får väll inviga den i helgen istället.
På lördagmorgon drar Jocke iväg till Stockholm för att spela SM. Han kommer att sova över där så då blir vi tre singeltjejer här hemma. Hur ska detta gå, och vad ska vi roa oss med när inte farsgubben är hemma?! Det är ju inte ofta han är borta, typ aldrig! Men asch det ska nog gå bra :)

På tal om inget, vi har lejt farmor att sy två kuddöverdrag till Daniella. Givetvis i samma tyg som jag gjort så mycket annat till rummet. Måste erkänna att jag är riktigt nöjd med det jag åstadkommit!

Nä nu måste jag genast kasta mig in i duschen, annars har jag väll inget hår kvar på skallen!! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar