fredag 18 maj 2012

Pokaler hitådit :D

Usch, känns vemodigt att Jocke ska åka imorgon. Roligt för han som ska få spela SM. Hoppas att han vinner, helst både individuellt och i lag. Ska skicka med honom en "turklubba" från oss tre tjejer! Hela lördagen går åt till individuellt spel, och förhoppninsvis går hela söndagen åt till lagspel. Han är ju faktiskt en föredetta Världsmästare, det är ju rätt coolt faktiskt :) Har aldrig i hela mitt liv sett ett så sjukt stort pokalskåp som Jocke äger. Helt sinnessjukt! Det är alla möjliga sporter som han har regerat i. Nästan så jag måste ta ett kort så ni får se!
Roligaste pokalen är nog den från hans jobb, "bäste säljaren"... haha lite kungligt :) Ännu roligare är det ju att han skulle få den där pokalen flera gånger om, om det nu inte vore för att man bara kan få det EN gång!

Tur att jag har mina två kids att krama om imorgon natt. Jag behöver ju inte ligga ensam i sängen som tur är! Vi får se vad vi sysselsätter oss med i helgen. Uttråkad lär man ju inte bli. Det är ju mer fart i Daniella än vad det är i mercan våran :) Å andra sidan tror jag det är dags att byta ut mercan till en bmw, vet inte vad det är för rat vi åker i... Mohahaha. Skämt å sida. Det blir nog att hänga i lekparken och leka "lekmorsa" inne på rummet hennes. Det hörs ska bli fint väder så det tackar vi för.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar