tisdag 15 maj 2012

små plock!

Härlig dag må jag säga! Jocke tog Guldklubbsledigt så vi brände iväg till Gustavsvikrestaurangen och käkade golunch. Dyrt men gott :) Har verkligen haft det supermysigt med Jocke och Gry idag. Daniella har varit på förskolan, faktiskt skönt att få lite tid med bara varandra. Jocke måste ju ha världens bästa jobb alltså. Där han kan bestämma arbetstiderna själv, bara för att han säljer så bra. Det kan ju inte bli bättre. Bra arbetstider och bra lön, toppen alltså!

Passade på att shoppa lite medan vi var ute. Svängde förbi Lager 157 för jag ville hitta ett par snygga stövlar till Dani, fanns dock inga! :/ Däremot så hittade jag ett par leggings och ett par mjukisbyxor till schyst pris. Körde också en sväng till Marieberg. Där blev det en ansiktskräm och en jätte fin "skål" som Daniella ska ha sina pärlor i.

Nu har Jocke och Dani åkt hem till farmor och farfar för att hälsa på! Längtar redan tills de kommer hem. Saknar min lilla gumma nått enormt då jag inte träffat henne på hela dagen. Som jag sagt förut så måste jag ju ha världens bästa karl, han lät mig få sova ut imorse åsså lämnade han Dani på förskolan. Jag som hade förväntat mig att halvstressa idag med, så blev det inte... Skönt! :P






Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar