måndag 21 maj 2012

sommaren är här, jiehoo


Idag gjorde sig Daniella sommarfin. Vågade inte ha kortärmat på henne än, men inser ju att det faktiskt hade gått. Sjuuukt varmt idag alltså! Vi har varit ute hela dagen, förutom 50min då vi var in å käka lunch. Nu ska jag ut med doggen och jag hoppas nån av mina kära systrar har tid för att surra. Blir mycket surr i telefon då jag går väldigt mycket. Men det är ju bara skoj, då håller jag ju kontakten fint med systrarna. Ja åsså ringer jag å surrar av mig med morsan emellanåt. Det är ju shyst att byta några ord med henne med :) Visst är det väll härligt. När man växer upp inser man verkligen hur viktig ens familj är och har varit. Inte bara min "nuvarande" familj! Älskar verkligen min mor&far och mina underbara syskon. Synd att det är en bit mellan oss bara. Men desto starkare blir banden sägs det ju :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Jag blir så glad när det ringer dolt nr på kvällstid då vet jag att de är mina kära syster. Synd bara att tiden alltid går så fort när vi pratar.

    SvaraRadera