torsdag 24 maj 2012

Solfesten i Marieberg!







Besökte jobbet idag och tog såklart med mig kidsen. Jätteskoj att få hälsa på och träffa alla barnen. Vi kunde inte valt en bättre dag! Daniella fick fiska i fiskdammen och hon blev så stolt över påsen hon drog upp. Sen hade hon en medalj kring halsen då jag hämtade henne från dagis. Hon hade vunnit en springtävling å var jätte stolt. Tur att alla barn vann :) vi fick ju hem den efterlängtade ståbrädan idag. KANON gick det att styra med tösen på. Båda barnen var så duktiga hela vägen dit och hela hem. Tur pappa hade fixat en överraskning till dem. (kommer bilder på de) Nu laddar jag för kvällspromenaden. Har gått över två timmar idag så ikväll blir det bara 45min tror jag :D

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar