lördag 26 maj 2012

trötter...

Sitter i bilen på väg hem från Eskilstuna. Är så trött att jag somnar snart... Ni tror väll inget annat än att barnen är helt utslagna!? Båda snarkar så gott så. Är chockad över att Daniella har gått hela tiden på egna ben inne på djurparken, sååå duktig har hon varit. Blev lite smågrinig när vi kom fram till bilen, men lite mat å glass så var hon på hugget i drygt 10 min till. Som sagt nu sover de båda. Har man riktigt tur nu så kan jag och Jocke få lite egen tid. Vi hade tänkt se melodifestivalen. Först måste jag bara rasta hunden. Imorgon är det "barnens dag" i mosjö. Självklart ska vi leta oss dit. Ansiktsmålning, ponnyridning, fiskdamm å massa annat står på schemat... Trevligt :) Nä nu längtar jag hem, köööör fortare Jocke, fortare!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar