söndag 20 maj 2012

Godmorgon folket! Fy tusan så ensamt det har varit inatt nu då Jocke varit borta. Det enda positiva var att vi inte behövde trängas så förbaskat i sängen. Det har rent av varit gudomligt att få bre ut sig, meen det är fortfarande inte värt det. Gry valde att vakna två gånger inatt istället för en. Kanske hon saknade sin pappa lika mycket som jag och Daniella! Skönt, ikväll kommer han hem. Hann iaf städa undan igårkväll när kidsen somnat. Tur man är effektiv. Oftast blir det ju att städa då de är vakna å i full gång. Hur hade det gått om man inte kunde städa undan sin egen skit samtidigt som man ska ta hand om sina barn?! Det skulle ju bli kaos. Å andra sidan så skulle jag nog inte skaffa barn om jag inte kunde röjja samtidigt som jag har dem efter mig. Åhnej, effektiv var namnet :) Jag och Dani ligger å kikar på "fem myror är fler än fyra elefanter". Jösses vilket lärorikt program för en treåring!!! Snart ska vi leta oss upp ur sängen, men först ska gumman käka klart sin frukost. Lyx att få smaska i sängen :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du! Tänk dig vad många som lejjer barnvakt bara för att kunna städa lite ;) Hehe :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite bedrövligt att det finns sånna föräldrar! Tur man inte känner så många :)

      Radera