söndag 13 maj 2012

Lämnar hemmet!

Har gjort mig iordning för att åka och hälsa på Fia och Danne, ja åsså Mister såklart! Lämnar barnen hemma hos pappa så man får lite egentid någon gång. Meningen var att båda två skulle få följa med, men Daniella ville hellre vara med pappa så då åker jag ensam.

Jocke och Dani är ute och gör fint i trädgården, klipper gräs och fixar med det lilla som finns att fixas med. Hon var så stolt att hon fått ett par RIKTIGA arbetshandskar igår på ica. Hon grejade med dessa handskar hela kvällen igår. Tänk vad lite som får små barn att roa sig! Vilken grej, "vuxenhandskar" lixom :) Åhja, hon kommer nog inse att dessa handskar inte är så roliga med tiden. De medför ju arbete, vilket jag av erfarenhet vet att tonårstjejer inte är allför förtjusta i. Tror dock att Daniella kommer bli ganska ordentlig, hon visar redan tecken på att hon vill ha ordning och reda, precis som sin mor, ja och sin far med för den delen!

Nu ska jag fixa med det sista innan jag lämnar hemmet. Barnen ska ha mat och det behöver donas lite här hemma innan jag känner mig redo för att dra!
Tjing!

Btw, ni glömmer väll inte Big Brother live ikväll?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar