lördag 9 juni 2012

Beslutsångest!

Är uppe med tuppen. Dags för Jocke att få sova ut någon gång också. Sitter och letar efter någon fin matta till Daniellas rum. Finns huuur mycket som helst att välja på. Jag som trodde att det inte fanns så mycket barnmattor, meen ack så fel man kan ha. Jag är inte riktigt säker på vad för typ av matta jag vill ha. Ska det vara mycket färg eller ska den vara diskret. Hmm, tåls att tänka på! Den här farbannade katten som Daniella tycker om, är jag dum om jag köper en Hello Kitty matta i ull?! Känns som att jag kan ångra mig om jag skulle slå till. Samtidigt är det ju roligt om Daniella tycker om mattan. Snopet nog är hon hyfsat förtjust i denna (satans) katt :P

Asch nu tjatar Dani om att vi ska sjunga. Snacka om att hon har nött ut sångboken hon fick av mormor för någon jul sedan. Hon vill i princip sjunga varje dag ur den. Kul att den kom till användning i alla fall... Vi tackar mormor för den :)

Adjöken gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar