torsdag 14 juni 2012

Effektiv, jajamen!

Shit vad jag har fått saker gjorda ikväll. Det är nog bra att gubben lämnar hemmet ibland, tydligen :) Jag har rensat bland alla papper och kastat allt som ska kastas, jag menar ALLA papper. Har gått igenom både min och barnens pärm. Man samlar ju på sig så himla mycket onödiga papper så nu var det dags att rensa. Har även hunnit med att städa lite. Det såg ut som ett halvt bombnedslag här hemma. Jag hatar när det är stökigt och luktar bajsblöjor :P
Längtar tills min prins kommer hem, men nu är det inte länge kvar. JIPPI!
Idag har det varit en lugn och skön dag. Det blev lekparken ett par timmar efter dagis, sen var det bara hem och gå ut med hunden för Jocke drog redan vid halv sex. Innan barnen skulle sova läste vi sagor bra länge. Kul att Gry var pigg och "med" medan jag läste. Hon har blivit så nöjd nu för tiden. Hon har väll aldrig direkt varit missnöjd men hon har stonkat lite då hon varit vaken. Precis som att det alltid ska ätas eller sovas för att man ska må bra :) Nu kan hon ligga och filosofera långa stunder med ett leende på läpparna. Mammas lilla charmtroll, helt klart!

Vet ni förresten vad jag mer har lyckats gjort ikväll?! Jo, jag har lagt in alla bilder från systemkameran så nu jäklar kan det knäppas nya. Fattar ni att det är bilder från förra sommaren då vi var i Vilhelmina. Egentligen har jag massa fina bilder att lägga ut här på bloggen. Tror jag ska göra ett litet "Gott och Blandat" inlägg med bara bilder från årets gång. Skulle väll vara trevligt!!!

Imorgon vid elva tiden kommer Fia å hälsar på. Daniella var i eld och lågor när jag berättade att hon skulle komma. Hon frågade direkt om Mister (hunden) också skulle hälsa på. Det återstår att se :) Han är ju bara för toksöt den där lille doggen!

Adjöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar