onsdag 13 juni 2012

Det rullar på i vanlig ordning :D

Imorse då jag vaknade fick jag halvpanik över att jag inte hade nått inplanerat. Egentligen skulle jag nog ha legat kvar i sängen och slöat, men istället snörade jag på mig skorna och trampade iväg till Marieberg. Måste säga att det var väldigt avkopplande att promenera dit ensam med lilla Grynet. Vi strosade runt där i typ 1,5 h sen var det dags att trampa hem igen för att hämta Daniella på förskolan vid två. Jösses, lite hann man ju med trots att det inte var så många timmar att spela på. Gry sov hela vägen, förutom några minuter då hon var vaken och åt. Jag har ÄNTLIGEN hittat mig ett par snygga baggy jeans också, som jag letat efter dessa. Var in på Panduro och hörde om tyget som jag beställt för några dagar sedan hade hunnit komma. De låg tydligen inne på lagret i en av alla deras kartonger. De skulle höra av sig innan veckans slut. Vill så gärna få hem kuddöverdragen som farmor ska göra, då kan det vara en fördel om hon har tyget tillhanda också. Haha!

I eftermiddags var vi på "After Dagis", som alla andra Onsdagar. Idag var det inte så jätte stor uppslutning kan man säga. Det var jag och två familjer till. Undra vart alla har tagit vägen. Är det kanske sommarvärmen som håller dem borta?! :P Asch, hoppas på fler till nästa gång. Har faktiskt varit bra med folk där tidigare.

Bingon då; det blev tyvärr ingen klirr i kassan för min del. Tur att Kicki å Wilma drog in en tvåhundring i alla fall. Sen tycker jag att det är en vinst att bara få komma iväg och umgås med så fina människor. Vi får se när det blir igen!
På fredag ska Fia komma hit å hälsa på, det ser vi fram emot. Kom att tänka på det, imorgon har jag inte heller nått inbokat som "måste" göras. Ska ta igen mig hade jag tänkt. Det blir såklart att gå en långpromenad på förmiddagen. På eftermiddagen ska Jocke iväg till Steven och se fotboll, så han kommer inte hem förrän elva. Han åker likförbannat på att laga middag till oss tjejer, jag gör det bara inte :)
Nu tänker jag pallra mig i säng. Har saknat mina barn som bara den medan jag var på bingon. Ska lägga mig och krama dem båda, länge!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar