måndag 25 juni 2012

Spöregn och stekt ägg :)

Steg upp strax före sju imorse. Nu har äntligen familjen Lindberg kommit. Jag har hunnit vara ute i lekparken med Daniella och Emma nu på morgonen. Det spöregnade men lika roligt hade kidsen för det. Vi var ute lite mer än en timme, sen var det dags att dra sig in å laga lite lunch. Emma fick bestämma mat, det blev pyttipanna med rödbetor, stekt ägg och dressing.
Nu ska jag snart väcka Ante och Sofia så jag får nått vuxet sällskap. Jocke är ju på jobbet. Han ska hem till Steven och spela TV-spel ikväll/natt. Roligt för honom! Tur jag har syrran att umgås med, då kan karln göra vad han vill :)

Ska dra med mig syrran ner till ica för att handla. Tyckte kylen var knökafull till midsommar men nu är den bara sådär "tråkigt tom". Det innbär alltså att det finns mat men allt gott är slut :P

Nu ska jag ta upp min goskatt ur vagnen. Hon hann träffa Isabell lite imorse så de fick snusa lite på varann. Så mysigt! Nä jag har starkt Grybegär nu så jag måste ge mig iväg härifrån datorn!
Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar