söndag 3 juni 2012

Nervig

Är lite smånervös över hur det ska sluta i Big Brother. Hejar stenhårt på Hanna J. Så skönt att Annica åkte ut på tredje platsen, tycker dock inte att hon var värd att gå så långt! Kom igen nu Hanna!!!

Dagen har varit rätt lugnt för övrigt. Gry fick sig ett söndagsbad, ett välbehövligt sådant. Det blev ingen tur till Marieberg, vi får helt enkelt ta det någon annan dag. Vi har bara varit hemma och myst hela dagen. Daniella fick order av läkaren om att hålla sig inne för infektionsrisken. Hon fick gå ut ett litet tag med Jocke, kände att hon behövde få lite luft. Hon är van att vara ute varje dag så en liten stund fick det bli.
Jag fick mig både sovmorgon och en liten vilostund här på eftermiddagen, skönt! Har extremt jobbigt med mina öron. Det tjuter extra mycket nu när jag är förkyld. Måste ta kontakt med vårdcentralen för jag står knappt inte ut längre. Avskyr detta tjutande. Var som vanligt ute och gick ikväll, surrade i telefon med Sofia. Herregud, folk måste tro jag är galen. Pratar ju i telefon flera timmar om dagen. Haha! Det är galet, kanske därför öronen tjuter...

Imorgon är det jobb för Jocke och öppna förskolan för oss töser. Vi hade tänkt planera in någon dag för att bjuda hem Daniellas kompis(ar) med familj. Får se när det passar.

Adjöken så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar