måndag 4 juni 2012

Godnatt

Tänker göra kväll nu, efter att ha pratat oavbrutet med Sofia i närmare två timmar. Att det ska vara så förbaskat trevligt. Av dessa två timmar var jag ute och gick en, den andre gick åt till att sitta å softa i inglasade altan med en stor kaffekopp och en ännu större vattenmelon. Nu är jag trött och vill bara kasta mig i sängen. Bredvid mina finaste hjärtan. Kan ni tänka er, Daniella har inte sovit en endaste natt i sin egen säng och hon är tre år. Jag tänker INTE ha dåligt samvete över det. Det är såå mysigt att få ligga bredvid henne varje natt. Tiden kommer snart komma då hon vill ligga i egen säng, och i eget rum! Gry ligger självklart i vår säng också, fast hon har sin lilla hörna där jag i alla fall kan slänga in huvudet och hålla om henne någorlunda. (tackar vi farbror Johan för, som ni vet). Hur gör vi när båda barnen är så pass stora så vi inte kommer rymmas allihopa?!... Asch, det lilla problemet tar vi då :)

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar