lördag 23 juni 2012

Sömntuta

Men alltså vad är det frågan om. Jag har legat i sängen HELA dagen förutom två gånger då jag var uppe och käkade. Blev ingen stor måltid då jag inte varit speciellt hungrig. Har inte alls besuttit någon energi, helt tom en hel dag. Måste säga att det är ganska skönt att få ha sånna här dagar också. Det är full rulle för jämnan annars. Karln har varit ute på roligheter med barnen hela dagen. Daniella har glötat med vatten ute på gården och Gry hon hakar bara med. De hade tydligen varit och hälsat på några kompisar till Jocke på förmiddagen. De frågade mig om jag ville följa med ut till lekparken men jag pallade inte, inte idag.
Känner att det skulle behöva städas här hemma. Tänker dock inte göra det ikväll för idag ska få förbli en slappardag. Hade tänkt att gå ut med hunden nu en sväng. Det regnar, men vad spelar det för roll!
Det här med att trimma hunden får bli imorgon. Jocke ska hjälpa mig för det är svårt att hålla honom stilla då det ska klippas runt tassar och huvud.

Vad ska man säga?! -Inge bullbak idag inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar