onsdag 13 juni 2012

Bingo


Är på bilbingo med Kicki och Wilma... Var evigheter sedan vi var här känns det som. Nu är det paus så jag har precis satt i mig en mazarin å en festis, ja jag blev ju bjuden :)

Har hunnit med lite shopping idag också. Blev mest lite (b)kläder till Gry. Tragiskt att man kan gå in på ett köpcentra utan att det finns märkeskläder till barn. Polarn.opyret är det enda som finns, om man nu kan kalla det märkeskläder, det är knappt! Kastar upp lite bilder då jag kommer hem... Nu ska vi förhoppningsvis vinna lite pengar :) Kicki å wilma har ju redan vunnit 200:- :D

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Vidrigt att du är så fixerad i att dina barn ska ha märkeskläder...helt sjukt! Vad ger det för bild av verkligheten? Men sådant struntar väl Ni i? Det är så uppenbart att du har dåligt självförtroende och att det inte är DU som drar in stålarna till familjen utan din golfande man. Och nej jag är inte avundsjuk alls bara irriterad på blåsta morsor som ger en skev verklighetsuppfattning till sina barn.

    SvaraRadera
  2. HAHA. Vad härligt att se att jag berör! Vi får hoppas att du med får råd att kosta på dina barn nått, eller åtminstone att du vågar stå för vem du är när du häver ur dig sådana spydiga kommentarer. Din verkligenhet verkar inte se ut som min. Det är jag glad för!
    Självförtroendet är på topp, lika så bankrullen! :D

    SvaraRadera
  3. Måste bara fråga hur du kan tycka att hon ger sina barn skev verklighets uppfattning vad har det med kläderna att göra. Man köper väl va man vill till sina barn och gillar man märkeskläder å ha råd med det är det väl Nice att barnen får gå kläd med stil. Jag kan garantera dig att denna kvinna varken har dålig självkänsla el dåligt självförtroende. Erkänn istället att du skulle vilja ha det lite mer som henne.

    SvaraRadera