tisdag 19 juni 2012

En treårings Önskelista

Nu tänker jag bannemej göra kväll. Igår låg jag i sängen från 20.00 till 09.30 idag. Snacka om att jag behövde vila ut. Det blev ingen promenad igårkväll som jag skrev, det blev sängen istället och väl var väll det! Jocke fick ta hand om barnen både kväll, natt och morgon. Tur han gör det så bra och utan krusiduller!
Flög i taket tidigare ikväll då jag ringde syster Sofia. Kanske, kanske kommer de och våldgästar oss redan på måndag. Då kommer de definitivt att stanna längren typ två dagar. Jag är så lycklig! Hoppas till fullo att det blir av. Har saknat dem så jag tror jag döör. Jaa, barnen, Sofia, Ante ja hela rasket! Ska bli så kul att få visa nytillskottet också. Daniella tjatar ju om och om igen att hon vill leka med Nathalie och Emma. Nu får hon ju i alla fall träffa Emma :D Nåväl, återkommer om hur och vart imorgon!

Det är ju så att Daniella fyller HELA 3år i Juli. Jag och Jocke har klurat lite på vad hon ska få. Hon har själv en liten önskelista, som ser ut såhär;
* Katt (som kan gå och mjaua)
* Tempo (Sällskapsspel)
* En pojkdocka
* Såpbubblor
* Klackskor till barbiedockorna
* Ansiktsfärg
* Cykelkorg
* Cykelstol till dockan
* Glitterspray till håret
* Hello kitty dator
* Försvarets lypsyl, i rosa
Det känns som att vi i alla fall skulle kunna hitta nått till lillstumpan, förutom massa kläder :)

Nu blir det fotbolls EM och mys med Sambon och Grynet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar