torsdag 7 juni 2012

Jag älskar DIG, från det kan ingen hindra mig <3
Du är så underbart vacker min älskade. Jag är så stolt och glad att få vakna vid din sida varje morgon. Skulle inte byta bort dig för något i världen. Du och våra fantastiska barn är det absolut bästa som hänt mig. Du är snygg, manlig och har ett hjärta av guld. Alla dessa åren som gått, tänk vad de givit oss mycket, vilken känsla att veta att vi har såå många fler år framför oss. Eftersom jag har en sådan stark vilja tänker jag gå med ena foten i ditt spår, och den andre foten tänker jag forma ett eget spår till. Jag hoppas med glädje att våra goa tjejer kommer vara stolta att följa oss, att våran väg kommer vara den stabila och trygga. Där kärlek och omsorg är det som är av värde!

Jag älskar DIG Jocke!
            Å
   Daniella & Gry

2 kommentarer:

  1. Oj älsklingen min! Va ska jag nu säga, shit va glad jag blev nu. Jag älskar dig med sjukt mycke, vi har haft mycke fint tillsammans o mycke mer hoppas jag de blir, synd bara att du e tillsammans med b gubbe,=). Men du överdrev en del iaf, snygg ne o manlig nej , vacker vet inte var du tittade då?????? Jaja jag är grymt nöjd med min fina familj, tack för att du valt o leva tillsammans med mig Camilla. Jag älskar dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typiskt dig älskling att inte ta åt dig av de fina komplimangerna. Du är den bästa sambon, och det borde du veta :D Jag behöver inte säga att jag älskar dig igen, det vet du redan! <3

      Radera