fredag 22 juni 2012

Vilken dag!

Vilken toppen dag det har varit. Supertrevligt i Brunnsparken, verkligen! Ångrade mig dock att vi inte hade tagit med filt och fika. Vi tänkte att man kunde köpa "mellis" där, men det var mest popcorn å godsaker. Å andra sidan så det blev det inte mycket till "sittande" heller. Daniella åkte karuseller för fulla muggar, hoppade i hoppborgen och käkade sockervadd å popcorn. Vilken succé för en treåring. Hon ville aldrig gå hem. Så som ni kan förstå så var vi sist därifrån. Hon var så trött lillgumman när vi väl var hemma. Men då skulle ju Jocke börja med maten så vi fick gå till lekparken å gunga ett tag. Allt för att hon skulle hålla sig vaken. Hon fick fiska upp en såndär; påse med ett mjukdjur i också. Vilken nedrans tur att det låg en häst där i för hon blev strålande glad. Hon höll den hårt hela vägen hem och i lekparken.
Till en annan sak. Jag blir så sjukt irriterad på folk som tänder sina förbaskade cigaretter mitt i stora folksamlingar. Det verkar inte fatta att de är respektlösa, rent arroganta. Idioter som står och röker bland barn i alla olika åldrar. Man vill ju bara spy. Hade jag velat dra i mig skiten så hade jag väll gjort det på egen hand, bakom nått hörn och inte bland männikor som är rökfria. Nä, skäms på er!

Nåväl, nu ska jag inte brusa upp, men visst blir man ursinnig på människor som inte bryr sig om andra.
Hade tänkt slänga upp lite bilder från dagen. Har mest knäppt med systemkameran så det lär väll dröja innan det kommer upp några :P Ska se om jag hittar nått fint kort på flickorna från mobilen!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar