fredag 8 juni 2012

Härlig dag...

Började dagen med att verkligen tänka på att ta det lugnt, att varva ner och bara känna lugnet. Måste säga att redan efter EN dag så känns det mycket bättre i kroppen. På förmiddagen la jag mig i sängen, lyssnade på avslappningsmusik och bara njöt. Gry sov såklart, och jag måste säga att det är underbart att bara ligga och lyssna på hennes andning! Små barn är utan tvekan bäst på att andas rätt. Det funkar häpnandsväckande bra, kroppen svarar direkt och jag mår redan mycket bättre, vilken lycka! Ska fortsätta såhär, stressa ner och bara njuta av föräldraledigheten.
Ska gå ut och gå om ett tag, det blir inget surr i telefon ikväll. Känner att hjärnan behöver vila sig och då är det ju faktiskt perfekt medan man är ute och går!

I eftermiddag har vi haft trevligt besök. Hanna kom med alla sina underbara barn. De fick leka ett tag inne på Daniellas rum sen bar det iväg ut till lekparken. Barnen tjatade att de ville ut, men morsorna ville dricka kaffe i lugn och ro innan, så blev det :) Vi lämnade hemmet som ett halvt bombnedslag. Ganska skönt att Jocke lagomt kom hem då vi var i lekparken (Yes, jag "missade" städningen efter 6 barn) Haha, jag som sa till Hanna, "jag kan gärna vara ute 30 min till så är det rent då jag kommer hem", jag hade rätt!

EM-tipset kunde inte börja bättre. Första matchen mellan Polen-Grekland satte jag 1-1... Precis vad det blev! Så nu leder man EM-tipset, eller i alla fall delad första plats. Nån mer lär väll ha satt 1-1 antar jag.
Hörde talas om att det var 1180kr i första pris. Det skulle man ju inte tacka nej till :D

Nä nu ska jag ut med hunden! Dålig uppdatering idag, men det får ni ta nu när jag håller på "stressa ner"
Haé gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar