måndag 11 juni 2012

Sommarfest

Yes, idag gick Daniellas sommarfest av stapeln. Det var en rolig fest med gott fika och trevliga människor. Vi var iväg till Öppna förskolan på förmiddagen, sen åt vi finlunch med Jocke på Gustavsvik. När vi käkat färdigt var det bara hem och göra iordning picnic korgen. Vi passade på att lägga oss i sängen och vila ett tag, alla vi tre tjejer! Jösses så mysigt det är att få gosa med tjejerna, sådär mitt på dagen också. Det är rena lyxen att få borra ner nosen i nacken på dessa två underbara människor. Jag älskar dem verkligen, hur mycket som helst!
Våra två töser var så finklädda idag. Gry hade sitt Hugo Boss set. "Mössan" satt fortfarande perfekt men dressen är snart för liten. Daniella var som vanligt klädd med Gant från topp till tå. Det är ju för roligt med märkeskläder, så fint och coolt på små barn så jag tror jag dör.

Nu då, jo det är dags för SVERIGE att spela sin första EM match. Vi ska självklart titta på den. Ska brygga mig en kopp kaffe och mysa med min sambo. Försökte ringa Sofia innan, när jag var ute med hunden. Men det gick inge vidare då hon var med syster Lena i Åsele... Suck! Men jag fick ringa och surra med brorsan istället. Vi dödade 1h i telefon. Mina promenader är inte bara nyttiga för fläsket. Det är också ett perfekt sätt att hålla kontakten med familjen, tydligen :)

Imorgon har vi bokat in ett besök hemma hos Daniellas kompis Sanna. Nu har gumman fått smak för det här med att "hälsa på" och "ta hem kompisar". Så imorgon vid tvåtiden kilar vi hem till grannflickan.

Hur tusan kan jag sitta här nu?! Matchen börjar ju vilken sekund som helst. Bye Bye Bye!!!!

HEJA SVERIGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar