söndag 10 juni 2012

Hur svårt kan det vara?

Nu är det snart dags att krypa i säng. Kidsen sover och Jocke är hos en polare och tittar på fotboll. Det har varit en lugn och skön helg. Har försökt tagit det så lugnt som bara är möjligt med två barn. Var till Marieberg och shoppade lite och åt kinamat tidigare, buffé till och med :) Man känner sig lagomt nyttig efter att man ätit sån "skitmat". Tur jag gick en lite längre promenad ikväll.
Imorgon är det sommarfest på förskolan. Var förbi ica och handlade lite fika innan. Roligt att få inviga den nya picnic filten som införskaffades idag.
Jag blir då så less. Det var ju marknadsafton här om dagen. Självklart var jag upp en sväng på stan. Jag har ju som bekant letat efter ett par baggy jeans ett tag nu, men inte funnit några. Jag traskade in på en shyst affär på stan och provade ett par Nikita jeans. Alltså jag blir galen. Jag konstaterar efter detta att jag måste spänna tyglarna ytterligare lite till för att komma ner i ett par snygga jeans. Fan man blir ju knäpp! Hur svårt kan det vara att pressa ner fläsket i nått annat än mjukisbyxor och leggings. Nä, mindre mat, mer kaffe och längre promenader! Nu jävlar ska kilona bort...

Sitter för tillfället och lirar lite poker på `Poker Stars´... Har i alla fall fått dubbla insättningen så jag är nöjd :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar