torsdag 7 juni 2012

Fy fan rent ut sagt

Har mer eller mindre lidit hela dagen. Har haft migrän så det står härliga till. Fy tusan vad jag hatar detta. Var förbi vårdcentralen på förmiddagen och bokade en telefontid så en sjuksköterska ringde upp mig vid halv fyra. Jag förklarade mitt problem och hon konstaterade att det var `stress´. Jag ska i alla fall få träffa en läkare, men jag måste ringa denne på tisdag och boka tid. Sköterskan tyckte att jag skulle börja med yoga, får se om jag tar mig för detta.
Hör och häpna, jag hade tänkt strunta i att ta med mig barnen till öppna förskolan imorgon, istället laddar vi för finbesöket som består av tre barn och en morsa. De dyker väll upp vid 1-2 tiden imorgon. Känner att vi behöver ta det lite lugnt, så man hinner andas mellan aktiviteterna. Vi måste ju ha tråkigt för att uppskatta det roliga :D

Som sagt, min migrän har gjort mig galen idag. Trots det så har jag hängt i lekparken med mina två kids och massa andra barn. Ikväll blir det till att ta det lugnt. Ska brygga en kopp kaffe och slänga mig i soffan en stund innan det är dags att sova. Lite knasigt att häva kaffe innan läggdags, men det funkar!

Jocke sitter i soffan och är så glad. Han påstår att Gry har lovat honom att se hela fotbolls em, tveksamt säger jag... Haha! De satt och pjöllra så om denna förbaskade fotboll. Gry bara log och jollra precis som hon fattar precis vad det handlar om. Sötnöten där!!!
Nu ska jag fylla i EM tipset som en arbetskollega till Jocke har gjort, klart att jag ska vara med på det!

Haé gött så länge falke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar