onsdag 20 juni 2012

Jaa, mina älskade kommer!

Aj aj aj! Har så satans ont (rent ut sagt) efter massagepasset idag. Det är ingen njutning över huvudtaget. Stundtals höll jag på spy, så ont gjorde det. Jag som varit duktig under flera års tid att gå hyfsat regelbundet till olika massörer, fick idag veta att ingen av dessa massörer någon gång varit nere på djupet å masserat mina muskler. Snopet! Jag kommer aldrig att byta massör, det vill jag lova. Älskar att han tar i så hårt att jag nästan spyr. Känner ju att spänningarna verkligen släpper då. Blev tvungen att sätta några nålar idag också, men denna gång fick jag massage under tiden så det var skönt. Annars har jag legat och glott som ett pucko i taket under tiden, å lyssnat på avslappningsmusik såklart! Har fått en ny tid, ska dit igen den 28:e, så om en vecka alltså.

Lilla Grybet då, hon är inte klok. Hon gnager så mycket på bitleksaken att den åker halvvägs ner i halsen på henne, hon "kläkes" (som min mormor hade sagt). Tårarna rinner men hon blir frustrerad då jag tar bort den. Hon får gnaga på ett tag till.
Helt otroligt. Varje dag då vi är ute i lekparken så säger hon inte ett ljud, hon bara sover å sover. Vilken bebis alltså :) Detta resulterar ju i att Daniella får mängder med "egen tid", vilket är perfekt!

Vill ni veta en sak. (Ja det vill ni) Min syster och hennes familj kommer ner redan på måndag, och de stannar ett tag. sååååååå fantastiskt. Vi kommer kunna gå hur mycket som helst. Yes jag får en promenadkompis :) Vi kommer ha sjukt roligt, det vet jag! Jag längtar... Sa jag att jag LÄNGTAR? Kom nu, orka vänta hela helgen.
På förmiddagen när jag var ut på min dagliga morgonpromenad ringde jag syrran. Hon låg och vilade så det blev att snacka med Ante i typ 1h, trevligt var det :) Fick prata 1h med syrran på kvällspromenaden istället, det funkade det med!

Nu håller Jocke på med nån köttgryta som vi ska ha till imorgon. Jaa, laga mat vid halv elva på kvällen det är Jockes melodi!

Godnatt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar