lördag 18 augusti 2012

Att ´Svettas´, är min nya livsstil...

Kan inte direkt påstå att det är något fel på karaktären. Ikväll snörade jag på mig skorna (trots lördag) för en springtur på 40 jobbiga minuter. När jag kom hem var jag så blöt att det nästan gick att vrida ur kläderna. Jaa, jag vet... Efter 40minuter. Skitsamma, det kanske blir bättre med tiden.

Var ju som sagt hos Johan, Marie och Lucas idag, för att fira den lille ettåringen. Vi blev bjudna på lunch och fika, åsså fick vi se när världens sötaste lille grabb öppnade paket. Daniella fick såklart vara med å hjälpa till på ett hörn. Lucas var mest intresseras utav snörena, precis som ettåringar brukar vara :) Nåväl, vi kom dit vid halvett tiden och letade oss inte hem förrän vid fyra, så vi hade det trevligt med andra ord!

Annars har det varit lugnt. Vi stack iväg till leksaksaffären på för middagen eftersom vi är så dåliga på att planera. Allt sker i sista minuten, som vanligt när det gäller tvåbarnsmorsan Viktorsson. Jag ska skärpa mig, när jag blir gammal och vis. Förvisso är jag ENvis, men speciellt gammal kan jag väll inte påstå att jag är (då fick jag det sagt med) Haha.

När jag var ute och promenerade tidigare ikväll så passade jag på att ringa Angelica. Det var sååå roligt att få surra lite med henne, kneigt att jag inte ringt oftare. Ingen av oss lider ju direkt av munhäfta. Blir definitivt fler gånger!

Har funderat på att börja skriva en liten "träningsdagbok" istället för att varje dag rabbla om hur duktig jag är som åtminstone försöker röra lite på fläsket. Nått i denna stil typ.


         TRÄNINGSDAGBOK
  • 60 min promenad/ morgonen
  • 35 min kvällspromenad med hunden
  • 60 min stavgång
  • 40 min löpning/intervallträning
Vad irriterande, jag vill ju ha en tunn ram runt detta... Ser ut som att jag får ta hjälp av Fia :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar