onsdag 22 augusti 2012

Det närmar sig; VILHELMINA!

Som planerat tänker jag inte springa nått ikväll, det spöregnar så det var väll tur det. Å andra sidan brukar jag inte vika en tum, trots skitväder. Som sagt, det här med karaktären är inte fy skam!

Det har varit en kanonlugn dag. Jocke valde att sluta tidigt så han hämtade Daniella på förskolan vid två, sen bar det iväg hem till svärföräldrarna för middag och bus. Själv gjorde jag som sagt bara massa "måsten".
Nu är det inte alls länge kvar förrän vi tar vår reacer och åker upp till Vilhelmina. Ska bli härligt att få åka upp tio dagar och bara andas fjällsluft. Härligt också att få träffa lite gamla vänner och bara vara. Det ska bli spännande å se hur kusindopet reder sig. Tror det kommer bli supermysigt! Nu är dopinbjudningarna på G ut till alla nära och kära, så håll i hatten det kommer snart :)

Vet ni vad jag kom på här ikväll, att jag INTE satt min fot i lekparken en enda gång idag. Daniella sprang ju fram och tillbaka hos grannen istället. Hon var så stolt när hon gick och plingade på helt solo utan morsan i hälarna. Hon både bjöd på glass, och blev bjuden på glass. Jaa, sen kom det ett helt gäng med tjejer och frågade om Daniella fick följa med in till dem å käka korv, -Absolut tänkte jag! Vi är så pass bekanta att jag inte ens tvekade. Vet hur underbara flickorna på detta område är. Lilltösen kom hemspringades och visade korven som hon fick, men begav sig snabbt tillbaka då jag påpekade att man faktiskt äter tillsammans med dem som bjuder. Sen kom hon flera gånger och frågade vilken tid hon skulle vara hemma... Jag tror minsann att hon försöker göra sig en aning äldre än vad hon är, samtidigt som hon hade lite hemlängtan :)

          TRÄNINGSDAGBOK
  • 40min förmiddagspromenad (med hund)
  • 80min promenad (med vagnen)
  • 35min kvällspromenad (med hund)
  • 60min stavgång
  • TOTALT = 3h + 35min träning idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar