fredag 24 augusti 2012

KLOCKrent :)

Skönt, nu är det mesta gjort! Har hämtat hem min vackra klocka, så nu har jag två ascoola att byta mellan. Jaa, åsså massa ratklockor som ligger i byrolådan :D



Jag har hunnit med att bland annat leta kläder (märkeskläder såklart) till Gry och Isabell. Hittade ett par jättesnygga Hugo Boss byxor, men då fanns det bara ett par kvar så det gick ju inte att köpa. Vi hade ju tänk att töserna skulle ha likadana kläder efter dopceremonin. Det är såklart vikigt att det skall vara klass på kläderna. Tänker inte nöja mig med någe HM- rat inte, näda så är det! Såg en snygg burberry klänning också, men den fanns inte i rätt storlek. Det är ju oftast så med märkeskläder, att det inte är någon massproduktion. Men men, vi ska nog hitta nått som passar tillslut!

Kors i taket, jag har varit och lämnat in min (skit)telefon, så nu har jag inte möjlighet att blogga via den. (sorry alla mina trogna bloggläsare, under denna period, ca tre veckor kommer jag inte vara lika aktiv). Eftersom jag är så intressant så får ni väll läsa det gamla jag skrivit, igen. Det finns nog nått ni kan irritera er över... Mohahahaha!!!

Vet ni en sak till, jag har hittat massa fina doppresenter, och eftersom jag har så svårt för att begränsa mig och "bara välja en", så fick det bli att köpa de stackarna som jag gillade :)

Nähepp, nog om dagen! Imorgon tar jag med mig Daniella och grannfickan till Lek-och Buslandet. Daniella fick själv välja vad hon ville, och som sagt "Hennes önskan, är min lag".

Nu långpromenad, och förhoppningsvis har jag någon av systrarna som är sugen på att surra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar