måndag 13 augusti 2012

På träningsbesök hemma hos Fia




Shit vilken karaktär vi ligger inne med. Jag tog en cykeltur till fia för lite intervallträning. Vi gick och joggade om vartannat. Det blev 35minuter å det räckte för att vara första gången. Tror jag ska ta upp det här med att springa igen, sjukt jobbigt men roligt!

Idag har jag hunnit med att gå 60min på morgonen, sen träningen med fia på 35min åsså gick jag 30min med hunden och 30min med stavarna nu ikväll. Sen inte att förglömma de 40minuterna som det tog att cykla hem till fia! Nåväl, jag känner mig duktig!

Ska ta å slänga mig i säng snart. Imorgon får jag ju fin besök av ingen mindren FIA :D Tror bannemig det får bli en simtur imorn igen... Nu jävlar ska kilona bort... Godnatt

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Du är ju sanslöst duktig med träningen! Å fan vad snygg jag är! :D:D

    SvaraRadera
  2. Jo lite duktig lär man behöva va om alla dessa kilon någon gång ska lämna min kropp :P Jaaa, du är stekhet!

    SvaraRadera