onsdag 15 augusti 2012

Lunchmys!

Vilken delikat lunch jag sitter och avnjuter. Två kokta ägg, ett par skivor vattenmelon och ett hårdbröd med en ostskiva. Var ner på ica och handlade lite kött, det blev benfrin fläskkotlett och lövbiff. Får se vad Jocke ställer till med för middag. Han är på väg hem nu för att göra mig lite sällskap över lunchen. Den rackaren var ju å klippte sig när jag ringde. Var bombsäker på att han satt på jobbet och drog in lite stålar, men inte det :P Sjuka siffror han ligger inne med. En bra månad = förhoppningsvis något välbehövligt till mig... hahaha!

Nu vaknade precis hjärteGrynet upp, ska ta och engagera mig lite i denna donna innan det är dags att hämta hem Daniella. Jag saknar henne om dagarna så jag tror jag dör. Ändå är det ganska skönt att få lite egentid med Gry. Det blir lätt att man lägger den mesta fokusen på Daniella då hon är hemma. Gry är ju så snäll och tacksam ändå, det är inte många väsen hon ger ifrån sig på en dag. Aja, nu ska jag sällskapa med karl å barn :)

Adjökens så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar