söndag 26 augusti 2012

Trötter

Seg, det är nog bara förnamnet. Jocke och barnen har precis dragit ut en sväng, så jag ska passa på att lägga mig å vila ett tag. Vi drog en repa ner till ica, jag och Daniella, medan Jocke och Gry låg och sov. Eftersom Coop inte har den roligaste köttdisken så valde vi att handla allt som klassas som ´kött´ på ica istället. Vi vill såklart ha så färskt och fräscht som möjligt, då duger inget vakumförpackat skit! Det blev några olika varianter, åsså lite annat onödigt. :P

Jocke och barnen ska iväg och hämta Steven lite senare. De ska se fotboll och (förmodligen) spela tv-spel, så jag får nog roa barnen med nått spännande.

Imorgon har jag fått tod hos min Massör. Det blir både massage och akupunktur ska jag tro, så 60min får jag minst räkna med! Ska bli härligt att få lägga sig och koppl av på allvar ett tag. Det kan behövas med två småttingar och en karl... haha!

Näda, haré fint så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar