söndag 19 augusti 2012

Sjukt dålig uppdatering idag, jag vet! Det har gått i ett hela förbaskade söndagen. Började med sovmorgon till kvart i tio, sen har benen trummat på tills nu. Sovmorgon är såklart ett måste då det är helg. Jocke stack som vanligt iväg till golfbanan på förmiddagen, så jag och barnen ockuperade Daniellas rum för innelek. Vi kan ju inte vara ute och fara jämt. Hur som helst, Jocke kom hem strax innan två så då passade jag på att åka och simma. Ringde till både Fia, Kicki och Malin för jag ville ha sällskap, men ingen av dem kunde :/ Då fick det bli att åka själv, och det var kanske tur för jag har aldrig simmat så fort som denna gången. Sänkte första 1000m med tio minuter, sen tog jag det liiite lugnare de sista 500m. Ska ju inte klaga för jag fick ju med mig Malin ut ikväll på stavgång i 60 minuter. Vi gick en runda som jag aldrig brukar gå, så det var nice!

Karln har haft Steven här hela eftermiddagen och kvällen, de har sett uppstarten av premier league. Han är fortfarande kvar så de sitter inne och spelar tv-spel. Trist nog så har Gry blivit lite snorig. Jag har varit ute och flänkt hela kvällen men tydligen så har hon varit en aning svår att söva. Meeen, direkt då morsan dyker in så somna hon på ett kick. Kan det möjligtvis vara mammasflicka?! =) Jag hoppas det, för Daniella är så pappig så det är inte ens roligt!
Det blev en snabbis (1,5h) till lekparken med Daniella medan grabbarna tittade fotbollen!
Imorgon blir det förskolan för Daniella och promenad för mig och Gry. Hoppas på att Jocke letar sig hem på lunchen. Det kan jag nog räkna med :)
Vi ska faktiskt (för skoj skull) iväg och titta på ett hus här i Adolfsberg imorgon. Jag vet, vi har bestämt oss för att bo kvar, men ändå!


          TRÄNINGSDAGBOK
  • Förmiddagspromenad 60min (med hund)
  • Simning 1500m + Bastat (2,5h sammanlagt med cykelturen)
  • 30min Promenad (med hund)
  • 60min Stavgång
  • TOTALT = 5h träning idag

2 kommentarer: