tisdag 28 augusti 2012

Hon chockade barnmorskan!

Då var det gjort! Gry klarade det galant, så pass galant att hon till och med chockade barnmorskan. Ett litet skrik, sen var det över. Jag fick dock säga till om att hon skulle ge lillpigan sockerlösning. Hon menade att det inte hade sådan stor betydelse, nu när Gry är fem månader. Meen, innan jag lämnade stället hade jag fått henne på andra tankar. Nu ska hon börja med att ge alla barn som vaccineras sockerlösning. Tur Gry visade på att det hjälpte :) Mums, var typ det vi hörde under vaccinationen!

Undra hur jag ska få liv i Jocke och Gry, båda har nämligen somnat på soffan och Jockes lunch slutade för ett par minuter sedan. Ja just det ja, han har ju fria tider... mohahaha! Jävlar vilken tur jag har, som får chansen att kunna skryta om det här i bloggen :D
Det är faktiskt guld värt att han kan komma hem lite när som helst, när det passar oss. Det är inte många som har det så!

Pladder pladder, vila vore fasiken bättre!

1 kommentar: