torsdag 16 augusti 2012

Bad, bad, bad... och jag får fan bara träna :)

Träningsvärken är ett minne blott. Det var ytterst lite jag kände i ljumskarna, så det var bara att köra på idag.
Eftersom Daniella följde med pappa till golfbanan så fick jag och Gry lite mystid. Vi pjöllrade på här hemma sen gick vi ut på en promenad. Lillgumman satt upp nästan hela rundan, tills vi träffade Linnéa å jag började surra i vanlig ordning. Klart att ungen inte orkade med det. Hon somnade illa kvick då hon inte fick någon uppmärksamhet. Vi surrade säkert 45minuter utanför hennes bostad innan jag behagade trampa hem, trevligt var det!
Det blev ett besök till parken idag igen, sen vid femtiden stack Jocke och barnen hem till farbror Johan för att bada och käka middag, det var bara att passa på när vädret bjöd på solsken.

Jag då, jag hann knappt innanför dörren å slänga i mig lite käk så ringde Malin. Vi drog iväg till badhuset för att simma och basta. Riktigt skönt var det. Jag kommer dock att simma lite längre nästa gång, 1500m blir nog ganska rimligt. Det gick relativt fort att simma idag, så det är ju ett plus i kanten!

Nu ska jag mysa med älsklingen ett tag, vi har knappt inte sett röken av varandra idag. Vissa dagar blir det så. När han och barnen kom hem så gick ju jag ut med hunden direkt, sen hem å hämta stavarna efter det. Faaan vad hurtig jag är :)

Asch, godnatt!

P.s Tycker otroligt synd om Malin som fick cykla tillbaka till badhuset för att hämta sin bikini som hon glömt, lite extra träning blev det!!!

Snodde lite bilder från Jocke :)
Ser ut att softa på rätt rejält :)

Min fina, underbara, fantastiska familj <3

Gänget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar