tisdag 14 augusti 2012

Då var det Tisdag igen

Det känns, i mitt öra att jag pratat 2.5 timma med Sofia i telefon! Men jäklar så skul det är att snacka. Det känns även i benen, efter 1000m simning och 2,5h promenad idag. När jag skulle cykla hem från badhuset, och kom till Hagalundsbacken trodde jag tamme tusan att jag skulle smälla av. Hoppas att det blir bättre och bättre konditionsmässigt.

Vi har hängt i lekparken mest hela dagen. Fia kom på besök vid ett och stannade väll till typ fyra. Hon hakade med å hämta Daniella på fsk sen gick vi ner till ica så brudarna fick köpa sig en glass. Klart jag var sugen, men ack vilken karaktär. Å andra sidan så skulle jag lätt kunna unna mig en glass, men inte denna gången.

Idag har tösernas kusin fyllt 1år. Brudarna och Jocke åkte ut dit vid fem för att bada och chilla. Vi möttes hemma vid dörrposten vid åtta tiden ungefär. Full rulle en hel dag för gumman, ja och för lilla Gry med. Herregud vilken fin pool de har byggt, och inte minst lekplats. Har en känsla av att Daniella kommer tjata om att få åka ut dit igen, det brukar ju vara nog med tjat om att bara få träffa Lucas.

Nu ska jag borsta gaddarna och sen sova. Imorgon blir det (förhoppningsvis) en lugn dag, både träningsmässigt och med barnen. Jag kommer såklart att promenera lite. Men tror jag hoppar över allt vad simning osv heter.
Vågen då? Den säger inte speciellt mycket. Hatar att inte se blixtsnabba resultat. Känner mig dock lite smidigare, men det kanske är psykiskt. Får väll hoppas att fettet omvandlas till muskler, så det är därför vågen inte "pratar klarspråk". Ska bli intressant att se vad vågen står på i slutet av september, eller så ska jag fullständigt skiten i vågen och bara köra på. :)

Näda, piss å gå å lägg sä!

Här har ni några bilder från dagens utflykt till farbror Johan m. familj
Synd att vi inte fick någon badbild, men fotografen var förmodligen själv i.

Gobebisen nr1


Födelsedagsbarnet i all sin glans
Hörde att det var 30grader i poolen, härliga tider!

Farbror Johan, kusin Lucas och Daniella

Mammas pärlor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar