fredag 24 augusti 2012

Det ska göras, det är bara så!

Idag kommer bli en "göra-allt-som-måste-göras-dag". Efter att ha väntat i flera veckor på min klocka så ska jag äntligen få hämta den, redan idag :) Ska ut till Marieberg, lämna in min telefon, hitta doppresenter, köpa kläder till Gry (och Isabell), hitta mig något snyggt att ha till dopet och lämna tillbaka en poolleksak (som för övrigt var trasig innan jag ens hade öppnat förpackning). Hatar saker och ting vars kvalité är usel.
Jocke ska spela golf strax innan ett, så förmodligen blir det bara vi tjejer som lunchar här på gränden. Han har skickat iväg oss till ica för att köpa färska räkor, så för att göra honom happy så lär jag ju fixa det. Räkorna är alltid slut om man kommer inrusande sen eftermiddag, så får passa på mitt på dagen.
Fredag idag = storhandling. Återstår att se vart vi handlar denna gång. Vi ska ju ändå ut till Marieberg hela familjen så det kanske blir coop, (i smyg tycker jag ändå bäst om ica) men det säger jag inte till Jocke :P

Nu ska jag planera dagen med Daniella. Hennes önskan är min lag, så det lär väll bli lekparken i vanlig ordning. Egentligen skulle jag ju lika gärna kunna ställa ut sängen där med, så jag slipper gå hem om kvällarna. Fasiken man är ju mer där än hemma, och då menar jag sju dagar i veckan :) Men men, så är det (kanske) när man har småbarn!

Ha en trevlig dag mina underbara bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar