fredag 31 augusti 2012

En promenad till pappas jobb -Check!

Kan inte nog beskriva hur mysigt det är att vakna upp bredvid Daniella och Gry. Gumman vaknar ju alltid före mig, så hon väcker mig alltid med frasen; "Mamma, nu är det dags att vakna". Det går liksom inte att sova vidare då :)

Idag tog jag med mig mina två tjejer på en promenad till pappas jobb. Vi blev där ungefär 1h. Daniella ville inte gå tillbaka så hon fick stanna och åka med pappa. Vi lunchade alla tillsammans på restaurang ´Svalan´, mysigt och gott! Under tiden vi var hos pappa ringde han ETT samtal, (för jag tvingade honom) och han fick direkt sälja 2500:-, helt amazing! Det är alltid så roligt att gå dit och hälsa på, för han har såå fantastiska arbetskollegor, rara och snälla på alla sätt och vis!

Nu ska Gry få sova ett tag här på filten, vi ligger alla tre och myser på golvet, jag med min dator och Daniella med sin dator =) Jag ska dock lägga undan eländet och umgås med mina bästa istället!

Laddar för en snabbis till vårdcentralen, sen inväntar vi pappa. Blir förmodligen en repa ut till Marieberg idag. Jocke skulle köpa nya jeans, jag ska hitta lite prylar sen ska väll barnen ha sitt =)

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar