fredag 17 augusti 2012

Såja, då har man satt sig vid datorn ett tag, ska vila ner maten innan jag sticker ut på intervallträning. Hade tänkt träna typ 40 minuter bara, det får räcka. Måste ju såklart gå med hunden ikväll också, och kanske stavarna.
Jag och Jocke funderade på att se lite film ikväll. När jag la fram förslaget till Jocke så sa Daniella direkt, "Jaa, det kan vi väll göra mamma, om du vill"... Haha, hon är för rolig. Snacka om att hon tror att hon ska vara delaktig i allt. Det kanske är tur att hon inte vet att vi hinner med några timmar för oss själva om kvällarna, eller inte :)

Syrran fick mig på andra tankar. Jag har nämligen skaffat mig ett Coop medmerakort. Vi har handlat på Coop två gånger sedan jag skaffade kortet för ett antal veckor sedan. Måste ju säga att jag är en hyfsat trogen "Ica-parken handlare". Idag tog jag med mig Jocke och barnen för en promenad ner till ica, det blev halvt katastrof då vi skulle gå hem för vi hade halva affären med oss ut. Jocke var i det närmaste vansinnig över att vi inte tog bilen med oss, det kanske var lite dumt då vi vet hur mycket vi brukar komma ut med. STORhandling, aah det kan man säga!
Nå, åter till poängen, ´Det var kanske lite dumt att bli Coop medlem´. Vi är tydligen för bekväma för att frakta iväg oss enda till Coop, då vi har fantastiska Ica parken bara ett stenkast härifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar