lördag 25 augusti 2012

Det är inte lätt med alla dessa förklaringar...

Jora, sex timmar på Lek-och Buslandet gör fan sitt. Herregud jag var ju halvdöd när vi skulle ta cyklarna och trampa hem. Det blev mängder med bus och klättring. Barnen hann med både middag, sockervadd & och varsin slush mugg, (om det nu heter så). Vilken underbar dag vi haft, Jag, Daniella och grannflickan Enya. Det var lite skillnad att besöka stället utan gravidmage, jag lixom tog mig emellan alla dessa trånga utrymmen, Grattis Camilla! Gumman var så uppspelt då hon kom hem, samtidigt som hon var så övertrött att hon knappt visste vad hon hette. Fattar ni, SEX timmar. De borde ha kört ut oss efter tre tycker man :) Snacka om att man fått använda delar av kroppen som man knappt visste att man hade, typ. Jag lär ju vara mörbultad imorgon efter denna aktiva dag. Meeen, jag älskar´t!

Jag och Daniella kom på oss själva, när vi satt och pratade om Gry på studsmattan. Vi saknade henne så fruktansvärt mycket och då hade vi ändå bara varit ifrån varandra någon timma. Daniella undrade vart Gry var innan hon kom till oss, om hon kanske gosade hemma hos någon annan familj. Jag försökte göra klart för henne att; Gry är ju våran lilla flicka, hon växte och blev en bebis i mammas mage. Måste ju säga att det är hyfsat svårt med alla dessa förklaringar, OCH ändå har det bara börjat!

         TRÄNINGSDAGBOK
  • 35min morgonpromenad (med hund)
  • 60min promenad (med vagn)
  • 60min stavgång
  • TOTALT = 2h och 35min träning idag
  • Egentligen 6h på lek-och bus också :)
Nu ska jag kila i säng, så jag hinner krama om Jocke innan han somnar <3

Godnatt, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar