torsdag 2 augusti 2012

Torsdagen är över!

Yes, då hamnade man i soffan till slut! Skulle egentligen gå en betydligt mycket längre promenad men min mage sa ifrån efter 35 minuter, suck! Hoppas och tror att det kan ha släppt bra mycket tills imorgon. Redan mycket mycket bättre idag och det känns såklart skönt.
Idag har jag inte gjort många knop. Jocke kom hem på lunchen så jag slängde ihop lite fiskbullar och kokt potatis. Milt och bra för min mage. Det är tydligen magkatarr jag åkt på, förbannat så ont det gör! Jag klippte faktiskt gräset tidigare och drog bort lite ogräs i rabatterna, så jocke fick ta barnen till lekparken en stund.
Blev lite irriterad på Daniella att det blev sådan cirkus för lite skrapsår på knäna, nu i efterhand fick jag dåligt samvete att jag inte betedde mig mer "tröstande". Kändes dock lite fånigt att det blev en sådan grej, herregud tänkte jag "skrapsår får väll varenda unge när det är sommar". Aja, nu sover i alla fall gumman, med plåster på båda knäna!

Imorgon kommer min syster och hennes familj hit igen, hääärligt! Vi har bokat in att åka till Dimbo på Lördag. Barnen ska få bada lite i poolen, ja vi andra också såklart! Sen får vi se vad vi hittar på resten av tiden. Det är ju inte speciellt länge kvar förrän vi åker upp till Vilhelmina heller. Det blir i September någon gång. Dopet är ju den 23:e så någon gång där i kring. Ska bli härligt att få träffa Lena och hennes familj. Mamma också såklart! Sen är det alltid trevligt att umgås med lite gamla vänner.
Imorgon SKA jag ta mig iväg till elgiganten för att lämna in min telefon. Den har mer eller mindre krånglat sedan November då jag fick den av Jocke. Få slå igång gammtelefon så länge :)

Nu ska jag krypa ner i sängen till min underbara familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar