torsdag 30 augusti 2012

Bland den värsta dagen i mitt liv :/

Omtumlande dag, och jag känner inte alls för att dela med mig av den. Tänker behålla eländet för mig själv tills jag känner mig tillräckligt mogen för att berätta om det!

En riktig skit-dag, bortsett från att jag vaknade upp mitt emellan mina två fina barn. Daniella har varit på förskolan, jag och Gry har varit ute och promenerat och Jocke har varit på jobbet. Jaa, så mycket mer har inte hänt! Vi tog sällskap med gummans kompis (Astrid) till lekparken efter förskolan. Det regnade så vi blev bara där i drygt 45min.
Gry har bestämt sig för att inte alls sova speciellt mycket om dagarna. Hon vill vara med å se vad som händer. Det är så behändigt nu när hon sitter själv, då kan jag ha henne sittandes i vagnen medan jag hjälper Daniella vid klätterställningen. Det är ju skönt att veta att man har båda händerna fria om det nu händelsevis skulle hända en olycka. Gry får såklart vara med å gunga och hänga i sandlådan hon med, men man orkar ju inte hålla henne flera timmar i streck, då "kajckar" ju ryggen ihop!

Jag och Jocke hade bestämt oss för att gå och luncha tillsammans på Gustavsviksrestaurangen. Det blev dock en korv med bröd hemma istället. Jag mäktade inte med att vistas bland massa människor, då gråten i halsgropen var ett faktum :/

Nu håller Jocke och Daniella på att laga middag. Det blir nog en sväng med stavarna ikväll, åsså ska jag ringa och prata med syster Lena hade jag tänkt! Om hon orkar med en sådan tjurskalle som mig :P

Undra om mitt hjärta kommer bli helt igen?!

1 kommentar:

  1. Jag kan ana vad som hänt och om det är det.. Så hoppas och tror jag absolut det kommer kännas bättre och tillslut alldeles bra.. Jag tycker i alla fall det var rätt beslut och det tror jag även du kommer känna inom sinom tid..

    Kramar! <3

    SvaraRadera